1 Temmuz 2012 Pazar

Yedim İçtim Okudum'dan Merhaba

Evet, bambaşka bir blog daha ekledim koleksiyonuma. Bir edebiyat bir spor blogu derken sonunda yaşam tarzı diye adlandırabileceğim ve içinde pek çok şeye dair düşüncelerimin, eleştirilerimin, önerilerimin yer alacağı bir blog daha açtım. Kişisel bir blog anlayacağınız, yüzeysel bir günce...

Geçtiğimiz gün nişanlımla bir mekanda bir şeyler yerken bu blog fikri geldi aklımıza ve bu tarz bir kişisel blogun hem eğlenceli hem de faydalı olabileceğini düşündük.

Neler olacak bu blogda deyip neler olacağını sıraladığımda yapmak istediklerimi kısıtlıyormuşum gibi geliyor bana dolayısıyla sınırlar içine sıkışıyorum.

O yüzden blogun başlığı her şeyi anlatıyor diye düşünüyorum. Blogun başlığını da çerçeve olarak düşünmeyin başlıkta yazmayan şeyler de yazacağım, çizeceğim.

Haydi başlayalım bakalım...

2 yorum:

  1. Yeme-içme yaşamımızın en önemli faktörlerinden biri olduğuna göre, önemli bir konu.
    Ne iyi etmişsiniz.
    Hayırlı olsun...
    Başarılar...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Zeugma, çıktık bir yola bakalım :D elimden geldiğince canlı tutmaya çalışacağım burayı. Güzel bir paylaşım olsun istiyorum. Belki yazılanlar işe de yarar diye düşündük. Görelim bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil